Jumaat, 9 Oktober 2009

Warr!!!

Malam tu aku berhadapan situasi yang menggentarkan, menggugupkan, mendebarkan dan pelbagai lagi meng2 yang ade la... dengan hanya berbekalkan 6 serangan, pertahanan dan keupayaan, terpaksa berdepan dengan lawan yang ku fikirkan hebat, gagah lagi bertenaga rupa parasnye...

Tapi aku pun takde la kurang hebatnye... kalau dilihat kehenseman, aku menang dari die... dari segi pakaian, segak lagi aku... dari segi gaya, lagi & lagi & lagi aku bergaya ala2 tarzan menunggang gajah semput...

Huh! cukup merisaukan... tak mampu aku menanggung kekalahan jika tewas ditangannye... apekan daya, tak dapat nak elak... mau tak mau, terpaksa jugak aku bertempur... antara hidup & mati, maruah & cita2... taruhan yang hanye bernilai 1 token, dapat jugak main game kt sing kwong bersama anak tauke nombor ekor... nak mintak anak tauke belanja, haram tak dapat...kupit gile...

Maka bermula la adegan pertarungan 1 lawan 1... aku serang, die elak... die serang, aku elak... hish! tak boleh jadi ni... kena jugak gunakan ilmu2 hebat petualang tiga yang dipelajari... termasuk la ilmu megi, ilmu dangdut, keliwon, barongan dan zapin ala timur tengah...

Aku mulai dengan serangan cakaran harimau pondan tahap 3... yah! yah! atta! atta! atta! tak kuasa i!!... kemudian jurus gigitan anjing gila kentut berasap... poootttt!!! perghh!!! bau tak yah cite la... disusuli pula dengan tamparan beruang kutub chikungunya... 50 peratus kuasa yang tinggal sekarang ini... lawan aku kini rebah di atas bumi...

Tiba2, aku terdengar suara menjerit dari belakang... "Hoi, ummi suruh jaga adik! Nape ko buat adik macam tu?? Yang ko wrestling die tu apesal...??? Sini kau! ummi ajar cukup2!!!

"Nah, amik kau!!!" aku dihentam oleh jurus kaki kilat menghinggap mulut... menggelupur aku... ini la akibat terpengaruh sangat dengan smack down...

Setongkol!!! aku minat penyudah ko....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan