Khamis, 1 Oktober 2009

Keakuanku

Huaarrgghh!! (bangun tido)...huh, kul 6.22 ptg...nk dekat maghrib...alamak!!! aku lum solat asar lagi la...dengan sepantas tom welling(aktor smallville) aku berwuduk & solat...abis solat, cun2 maghrib...aku terus jugak solat maghrib...macam pakej solat jamak la pulak...hehehe...

Kul 8 malam, aku tengok berita tv3...ceh, ape kes along aje ni! bengong tul...tu la, duk keje minjam je, tak sedo2 geng2 tu lintah darat...eh, tul ke lintah darat..???

"Tayangan gempa bumi di Padang, Sumatera"...pergghh, sedih...tersentuh hati aku melihat keadaan mangsa gempa...nak2 kedengaran suara anak2 kecil nangis, aduuhh...pilu siot...terbayang aku jika gempa ni berlaku kat tanah air yang kecik ni...tak dapat aku nak gambarkan perasaan sedih...

Ya Allah...kekuasaanMu tidak dapat dilawan...kebesaranMu tidak dapat disanggah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan