Selasa, 6 Oktober 2009

Har...Har...Hari La

Suasana petang yang berbahagia pada hari ni cukup menyelerakan... dengan cuaca yang tak berapa panas sangat, dilitupi awan2 dania yang separa mendung menyelerakan setiap manusia untuk mentelaah di atas katil, nak2 orang yang macam aku lerr... tiada gangguan, tiada ragu & segan melakukan aksi2 kuak lentang, gaya bebas, kupu2 & yang seumpama dengannye...

Tapi bagi aku, sekarang ni la aku menjalankan tabiat aku sebagai penjenayah di laman farm pals (tapi jap lagi tumbang la aku)...karier penjenayah yang dah berbulan2 aku ceburi... & hasilnye aku jual & berlipat ganda untungnye...adekalanye aku juga dibayangi musuh2 aku yang sentiasa nak merosakkan perusahaan aku... cis, berani betul! siap la korang kalau aku dah menjentik buah2 karom kat kedai kopi Ah Seng...sape kalah belanja kuaci singgit!!

Emm, sedang mencongak bilangan hari menggunakan sempoa Wah Chan yang aku rembat di kedai emas Gotham City... stail aku mencuri ala komando hitam ala taliban... ini membuatkan Batman pening memikirkan sape pencuri tu... oh, tidaakk!!! aku tersilap... rupenye hari istimewa 'die' esok... ingatkan lusa...aduuhh... macam mane ni?? tak boleh jadi ni... kena atur strategi secepat yang mungkin... time is running out!!! kena bertindak cepat sebelum ape2 berlaku...fikir, fikir, fikir strategi+masa+bajet...

Sejenak mata aku berpinar-pinar... aku tengok... hek eh, laptop aku makin lame makin...Zzz....

2 ulasan:

  1. wooooo lu ada some kind of skandal aa..cam nak kne siasat gak ni..

    BalasPadam
  2. skandal xde...sandal ade...hehehehe...siasat lerr...

    BalasPadam