Selasa, 29 September 2009

Sekilas...

Dengan rasa takabbur & riaknya, aku membuka laman blog ini untuk korang yang aku kenal atau tak...Tak kira la dari ceruk rantau mana sekalipun, asalkan korang dapat online & menjumpai blog ini yang tak seberapa hebat sangat la...

Bukan ada maklumat2 penting pun dalam ni...Hanya la sekadar ruangan aku menyebarkan perkara2 yang mungkin agak karut marut, tahyul & tak masuk dek akal pikiran yang waras lagi apik...Kata orang, sekadar melepaskan kahak di tangga...Eh, betul ke aku pakai peribahasa ni??

Bagi korang yang suka sangat mengutuk & mengumpat, hah silakan memberi sebarang komen atau pandangan...Tak kira la ape saje benda yang aku taipkan...Atau komen saje pasal aku punya blog ni...Komen! Jangan tak komen tau!

Korang kutuk belakang...Siap la...Tanggung sendiri lerr...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan